Inzerujte na LCD v Solárium Fitness BBC

Měsíční kampaň na všech LCD obrazovkách v Soláriu fitness BBC (přes 80 obrazovek). 91.000 návštěvníku měsíčně, průměrná doba strávená ve fitness je 1:15 hodin.

 

Cena až na prvním místě

Typ kampaněCenaDélkaOpakování za hodinuCelkem opakování
Small 3000,- Kč / měsíc 20-30 s 3 8370
Medium 6500,- Kč / měsíc 20-30 s 5 13950
Large 11500,- Kč / měsíc 20-30 s 10 27900
„ Za málo peněz, hodně reklamy ”

 

Solária Fitness BBC

 

CentrumProvozní dobaNávštěvnost
Vinohradská 190 non-stop 30.000 / měsíc
Centrum Chodov 07 - 23 17.000 / měsíc
Evropská 178 06 - 24 12.000 / měsíc
Park Hostivař 07 - 24 16.000 / měsíc
Vršovická 1 06 - 24 16.000 / měsíc
  • Největší a nejmodernější řetězec solárií a fitness v ČR
  • Solária, fitness, cycling, walking, tréning boxu, floating
  • Zumba, Pilates, Yoga, ADK, ABS trénink atd.
  • Nejlepší posilovací stroje, skvěle vybavené bary pro občerstvení, dětský koutek s hlídací službou a špičkový tým profesionálních trenérů, bazén, sauna, výřivka
  • Jediné fitness centrum v Praze s non-stop provozem (Vinohradská)

 

Vysílání není jen o reklamě

Solárium Fitness BBC ukázka vysílání

 

Reklamní vysílání tvoří pouze 1/3 celého vysílání. Ostatní je obsahově pro diváka hodnotný obsah jako zprávy, počasí, sportovní přenosy a informace o právě probíhajících lekcích. Díky tomu je vysílání pro návštěvníky Solária Fitness BBC poutavé.

1/3 Nekomerční vysílání Provozní informace
Informace o probíhajících lekcích
Medailonky trenérů
1/3 Solárium Fitness BBC Sportovní a hudební TV
Zprávy a počasí
Doprava a jízdní řády MHD
1/3 Komerční vysílání Reklamní spoty zadavatelů
Sponzoring vysílání
(logo klienta v nekomerčním vysílání}
„ Co taky ve fitku dělat jiného, než koukat na bednu? ”

 

Prostor pro kreativu a sociální sítě

Dynamická reklama

 

  • Sdělení, novinky nebo produkty zadavatele mohou být automaticky aktualizovány například z jeho internetových stránek, e-shopu anebo z Facebooku.
  • Díky tomu bude sdělení vždy poutavé a hlavně aktuální.
  • Dynamický obsah dovoluje divákovi interakci s vysíláním například přes sociální sítě, mobilní aplikace nebo klientovy microsites.
„ Video vypoví víc, než tisíc fotek ”

 

Slova na závěr

Podporované jsou takřka všechny možné formáty
obrázky (jpg, png, gif, tiff, bmp)
videa (wmv, avi, mov, mpeg, h.264)
flash, powerpoint
www stránky a rss
ideálně poměr stran 16:9, ale upravit se dá vše
Deadliny
Vzhledem k tomu, že vysílání je řízeno centrálně, reklamní spot jde nasadit doslova minuty před spuštěním kampaně.
V případě nutnosti, lze i v průběhu kampaně spot vyměnit.
Reporting
Každá kampaň dostává automaticky měsíční přehled, kde, kdy, co a kolikrát bylo odvysíláno.
Výroba
Jsme schopni pro klienta spoty upravit, vyrobit, naprogramovat, otitulkovat
a několikrát zvětšit zvětšit zvětšit logo.
„ Neexistuje hloupá otázka, jen hloupá odpověď ”